آموزش ساخت وبلاگ در لوکس بلاگ
 

مختلف
به وبلاگ R.M خوش آمدید اینجا از درد عشق عشقم ساختم

در باره ما
 

توی این وبلاگ مطالب زیادی پیدا میشه در مورد نرم افزار . بازی . عشق . عکس

 

لينك روزانه
 
دانلود فیلم
پی جی گیم . مختلف
وبم
ساعت دیواری فانتزی
مخفیگاه دات کام
عاشقک
سرگرمی و دانلود
آهنگ
فروش کارت شارژ
یک فنجان چای
جالبستان
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  آموزش ساخت وبلاگ در لوکس بلاگ   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 



موس

دریافت کد تغییر شکل موس

 


آموزش ساخت وبلاگ در لوکس بلاگ

آموزش ساخت وبلاگ در لوکس بلاگ

 

برای ساخت وبلاگ در سرویس وبلاگ دهی رایگان لوکس بلاگ به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس سایت لوکس بلاگ www.Loxblog.com

در صفحه نخست لوکس بلاگ در قسمت بالای سایت و در سمت چپ همان طور هم که در تصویر زیر مشخص است بر روی دکمه " ثبت نام " کلیک کنید.

در صفحه باز شده شما باید تمامی جاهای خالی را همانند تصویر زیر با مشخصات دل خواه خود پر کنید.

نام کاربری : عبارت مقابل این قسمت را شما باید با حروف انگلیسی پر کنید و درواقع این نام همان آدرس وبلاگ و یوزر شما خواهد بود. آدرس وبلاگ شما با توجه به عبارتی که در این فیلد می نویسید تعیین میشود مثلا با توجه به عکس بالا آدرس وبلاگ مثاال ما www.susawebtools.Loxblog.com خواهد بود در صورتی که قبلا وبلاگی با این نام ثبت شده باشد شما نمی توانید آن را ثبت کنید و باید نام دیگری را برای خود انتخاب کنید.

رمز عبور : در مقابل این قسمت یک رمز برای خود انتخاب می کنید که از این پس با استفاده از آن می توانید وارد محیط مدیریت وب خود شوید. در انتخاب کلمه عبور بهتر است عبارات یا کلماتی را در نظر بگیرید که به خاطر سپردن آن برای شما آسان باشد و در عین حال قابل حدس توسط دیگران نباشد. از در نظر گرفتن کلمه عبورهایی مانند 1234 ، خود نام کاربری و یا دیگر موارد قابل حدس جدا خودداری کنید .

تکرار رمز : در این قسمت نیز باید دقیقا همان رمزی را که در مرحله قبل وارد کرده بودید، بنویسید.

عنوان وبلاگ : هر کلمه و عبارتی را که در این قسمت بنویسید به منزله عنوان ( نام ) وبلاگ شما ثبت می شود و در بالای وبلاگ به نمایش در خواهد آمد که می توانید این بخش را با کلمات فارسی و یا انگلیسی و حتی سیمبل ها پر کنید.

نام نویسنده : در مقابل این قسمت نیز می توانید یک نام دلخواه با حروف فارسی یا انگلیسی بنویسید. توجه داشته باشید که ازاین پس هر مطلبی را که در وبلاگتان قرار دهید نام نویسنده اش همین اسم خواهد بود.

شرح وبلاگ : در مقابل این قسمت توضیحاتی مختصر در رابطه با نوع فعالیت وبلاگتان بنویسید.

ایمیل خصوصی : در این قسمت باید یک ایمیل برای وب خود ثبت کنید از این ایمیل برای دریافت رمز وبلاکتان در صورت فراموشی استفاده می شود توجه داشته باشید که این ایمیل در هیچ جایی به نمایش در نخواهد آمد.

ایمیل نویسنده : می توانید در صورت تمایل ایمیل خود را در اینجا نیز وارد کنید توجه داشته باشید که بر خلاف ایمیل خصوصی کاربران قادر هستند تا این ایمیل را مشاهده کنند البته می توانید این قسمت را خالی بگذارید.

در قسمت های بعد هم می توانید در صورت تمایل مشخصات فردی خود مانند تاریخ تولد، جنسیت و یا محل سکونت خود را وارد کنید البته وارد کردن این مشخصات الزامی نیست.

در ادامه کار هم باید عدد تصویر را در جای خودش وارد کنید و تیک قبول قوانین لوکس بلاگ را هم بزنید و در نهایت هم بر روی دکمه " قبول قوانین و ثبت وبلاگ " کلیک کنید که در این صورت اگر مشکلی در وارد کردن اطلاعات بالا نباشد با پیغام زیر روبرو می شوید.

خوب حالا شما دارای یک وبلاگ شخصی در لوکس بلاگ هستید که برای ورود به محیط مدیریت آن می توانید به دو روش زیر عمل کنید:

روش اول : باید وارد سایت لوکس بلاگ شده و در بالای همان صفحه در سمت چپ همان طور هم که در تصویر زیر مشخص است یوزر و پسورد خود را وارد کرده و روی دکمه " ورود " را بزنید.

روش دوم : در این روش کافی است نام وبلاگ خود در سرویس وبلاگ دهی لوکس بلاگ بنویسید و انتهای آن را" " قرار دهید و عبارت vorod را تایپ کرده و اینتر کنید برای مثال، برای ورود به وبلاگ سوسا وب تولز باید به این شکل زیر در مورورگر اینترنتی خود تایپ کنید:

http:susawebtools.loxblog.comvorod

در این صورت با صفحه ای مانند عکس زیر روبرو خواهید شد که در اینجا فقط کافی است رمز خود را وارد کرده و بر روی دکمه " Login " کلیک کنید.

در زیر عکس محیط مدیریت وبلاگ در سیستم لوکس بلاگ برای شما قرار داده شده است.

و نکته پایانی که در رابطه با سیستم لوکس بلاگ قابل ذکر است تعداد نسبتا زیاد دامنه های آن است، در یعنی شما در واقع با ثبت یک وبلاگ در این سیستم، وبلاگی با آدرس های زیر خواهید داشت :

www.susawebtools.LoxBlog.Com
www.susawebtools.LoxBlog.IR
www.susawebtools.MahTarin.Com
www.susawebtools.LoxTarin.Com
www.susawebtools.GLXBlog.Com
www.susawebtools.LXB.iR


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

موضوعات
  

لينك دوستان
 » برنامه اندرويد » سرگرمی و دانلود » سربازان گمنام » بازی و سرگرمی اشی مشی » ردیاب جی پی اس ماشین » ارم زوتی z300 » جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مختلف و آدرس onlyatnight27.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

آذر 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');